5 tipů jak na bolest nohou

V poslední době mají lidé spoustu otázek, jak na bolavé nohy.
Co mohu udělat proto, aby bolavé nebyly?

Vizuální kontakt

Zkontrolujte, Vaše nohy vizuálně. Mozoly, otlaky, rány, puchýře a kuří oka můžete často přehlédnout nebo jim nevěnovat takovou pozornost, jakou by měly mít. Ošetřete si nohy nebo zajděte k pedikérce, či kožnímu lékaři. Převážně lidé s diabetem by měli být na pozoru! Každý, kdo onemocní diabetem nebo jiným onemocnění, které způsobuje necitlivost, by měl denně kontrolovat své nohy. Dávejte pozor na své nohy, jiné už mít nebudete.

 

Vložky do bot

Čím více „polstrování“ pro Vaše chodidla, tím lépe. Mnohé produkty nabízí pro Vaše nohy právě tolik potřebné tlumení nárazů. Pokud jste často na nohou nebo máte nějaké to kilo navíc, je třeba vložku vyměnit alespoň jednou za šest měsíců, protože se otřesy při chůzi a tlakem zcela opotřebí. Nejenom, že Vaše nohy budou „šťastnější“, ale i celé vaše tělo, díky odpružením v obuvi. Tvrdou chůzí se namáhají kolena, kyčle i záda. Tak pružte a budete pružnější i vy!

Náš TIP, vložky FLUID s tekutým glycerinem.

 

Polovložky, polštářky

Většina lidí o nich nikdy dříve neslyšela. A to je velká škoda. Jde o to, že většina lidí má problém právě s přední částí chodidla. Tlak při chůzi, většinou u žen, které nosí podpatky, je přenesen právě na tuto část, noha je jednostranně zatížena a tvoří se často otlaky, mozoly. Ženy často používají přirovnání, že je „pálí“ chodidlo. Polovložky a polštářky uleví této části chodidla a chůze se stává příjemnější, zdravější a pohodlnější. Polovložky se buď lepí do přední části obuvi, nebo se navlékají přímo na nohu. U nás najdete také celou škálu polovložek a polštářků.

„Ice Bottle“ – Ledová láhev

Tento trik je skvělý, pokud máte plantární fasciitis (zánět povázky/bolest podél spodní části chodidla od paty směrem k prstům). Naplňte malou plastovou láhev studenou vodou, zhruba do tří čtvrtin a dejte ještě na chvíli do mrazáku. Až je skoro zmrzlá provádějte cviky na chodidle. Válejte chodidlo po láhvi a střídejte nohy. Tato technika nejen snižuje zánět, ale také poskytuje noze výbornou masáž. A je to zadarmo!

 

Ocelová špice u obuvi

Je nejlepší způsob, jak chránit prsty při práci, a to zejména pro ty, kteří mají zaměstnání, které vyžaduje hodně práce v kleče. Když klečíte, je palec obvykle plně ohnutý a vy na něj tlačíte váhou těla. Kloub palce se v této pozici opotřebí rychleji. Postupem času se může dostavit i artritida (zánět kloubu). Ocelová špička ochrání prst, který jinak zatížíte váhou vlastního těla a drtíte ho. Pokud takto pracujete často, může to způsobit opravdu vážné problémy. Chraňte své prsty nebo Vás budou bolet. Dříve, či později. A hodně. Pro ochranu prstů, jak na nohou, tak i na rukou (otlaky, kladívkové prsty), je také vhodný návlek TUBO, který naleznete na našich stránkách.

 

Co nejméně bolesti při chůzi, přeje

http://ulevapronohy.cz/

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kolik je 9 + 6 ?
Please leave these two fields as-is: