Nová zábavná móda mladé krve přicháízí z Číny

Mladí spotřebitelé z Číny se postupně stávají hnací silou, která ovlivňuje rozsáhlý a dynamický módní svět. Zaujímají k módě neotřelý postoj a mají specifický vkus. Cílem nových módních značek, hledajících své místo na rostoucím soutěživém trhu, je udržet si přízeň mladých spotřebitelů. Na nové módní značky je vyvíjen tlak, aby uspokojily požadavky svých zákazníků a vytvořily jedinečnou firemní kulturu, která bude stavět na loajalitě a pocitu, že zákazníci někam patří.

Za těchto okolností byl v roce 2011 vytvořen směr nazvaný „CHIC-YOUNG BLOOD“. Přináší čerstvý vítr na Mezinárodní veletrh oděvů a doplňků v Číně. CHIC-YOUNG BLOOD je mezinárodní program vybudovaný organizátory CHIC (China International Clothing) pro domácí i zahraniční mladé módní značky, aby jim umožnil získat nový potenciál a lépe se zakořenit na čínském trhu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kolik je 15 + 10 ?
Please leave these two fields as-is: